GCDS FW 22-23 Milan Fashion Week

5 mins read
Το ιταλικό brand GCDS δηλώνει ότι «ο Θεός δεν μπορεί να καταστρέψει το streetware» και προφανώς, ούτε κι ο Δράκουλας

Όπως το ξέρουμε, ο «Δράκουλας» είναι μια ιστορία που κατακλύζεται από αιματοχυσία, αλλά και από gothic red, δαντέλες και εκτεθειμένη λαιμόκοψη. Τι θα γινόταν όμως αν ο Δράκουλας ήταν ροζ και αστραφτερός; Ο Giuliano Calza επαναπροσδιορίζει τη λογοτεχνική περιγραφή του φόβου ως μια ευχάριστη εμπειρία. Στον κόσμο του GCDS, ο τρόμος είναι σέξι και δελεαστικός. Όπως γνωρίζουμε, το brand είναι περισσότερο γνωστό για την ενσωμάτωση της φαντασίας στο streetwear, που το ωθεί στο glam.

“Η glam πλευρά της αιμοδηψούς προσωπικότητας του Δράκουλα έχει πλέον  αποκαλυφθεί”

-PURR

Διακοσμημένα κορμάκια, αλυσίδες με παγιέτες και εντυπωσιακές γυαλάδες έδωσαν στην αρχική σκοτεινή ιστορία ένα διασκεδαστικό στοιχείο. Με βικτοριανή επιρροή, μεγάλους φιόγκους και βολάν, λαιμοκόψεις Bertha από λάτεξ, πλεκτά με κρόσια και πολλαπλές δόσεις candy pink, το όραμα του Creative Director Giuliano Calza αποκτά μορφή. Τα φλοράλ πλεκτά και οι μπαλακλάβες δίνουν μια πιο εμφανή αναφορά στην ιστορία του Bram Stoker. Ωστόσο, ο συνδυασμός “furry monster suits” και εσωρούχων συμβολίζει πως ο «Δράκουλας» είναι μια ερωτική αλλά και αιματηρή ιστορία.

slide or tap
images courtesy of GCDS

Ο Calza επιτυγχάνει να κάνει κάτι πρωτότυπο με μια ιστορία που έχει υιοθετηθεί αμέτρητες φορές. Το αποτέλεσμα είναι σαν ο Δράκουλας να υπήρξε σε μια high fashion εποχή ντίσκο, όπου οι επισκέψεις στο Studio 54 αντικατέστησαν τις εκδρομές στη θλιβερή Αγγλία του 19ου αιώνα. Δεν χρειάζεται να έχει διαβάσει κανείς τον Δράκουλα για να απολαύσει αυτή τη γεμάτη, προκλητική συλλογή. Φτάνει μόνο ανοιχτό μυαλό και ατρόμητη έλξη για καλό streetware.

Latest from Fashion Shows